Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M25a29r20t34i93n 30K80a74v23k83a 4706931842392

Slovakum fandim. Uz bylo dost socialniho inzenyrstvi

+3/0
6.2.2015 11:48

K15a16r57e17l 65Š75i30n53d41e30l10á94ř 3747552722749

Tak nějakR^

0/0
6.2.2015 13:09

J33o18s56e28f 22T42l67u49s76t62ý 8349666971344

tak pokud maji už všechny potíže slováci vyřešeny, nastal čas se popasovat s genetickou vadou u člověka

0/0
6.2.2015 4:18

K47a23r92e68l 39Š82i65n54d47e24l33á70ř 3867882342989

?

0/0
6.2.2015 10:45

L55u35b11o47š 59U61l47r65i27c72h 5481170408124

1. otázka, v Ústave SR je uvedené: "Manželstvo je jedinečným zväzkom jedného muža a jednej ženy. Slovenská republika manželstvo všestranne chráni a napomáha jeho dobru".

táto otázka je takmer zbytočná, ak referendum dopadne kladne tak to pomôže len v tom, že to bude v ústave nemenné 3 roky, aj keď sa to homosexuálnym párom nepáči, tak budú musieť 3 roky prestať s iniciatívou o zmenu.

2. otázka, je dosť diskutovaná, ja sa osobne prikláňam k názoru, že slovenská konzervatívna spoločnosť nie je na to ešte pripravená, aby si dieťa mohli adoptovať homosexuálny partneri. V mestách by adoptované deti veľmi ťažko zapadli do kolektívu v škole, deti sú zákerné a zvlášť keď vidia, že sa spolužiak v niečom odlišuje, tie urážky, posmech, by pravdepodobne psychicky nezvládli. Na dedinách už len to, že nechodia do kostola by boli z kolektívu vylúčené, a susedia to si nechcem ani predstaviť. Na takéto niečo potrebujú Slováci ešte veľa času.

3, otázka na Slovensku je voliteľný predmet etická výchova alebo náboženská výchova. Má sa zaviesť povinný predmet sexuálna výchova, ktorého obsah sa mnohým nepozdáva preto ho chcú zaradiť medzi nepovinné predmety.

+1/0
6.2.2015 1:23

K51a63r55e16l 82Š86i12n16d25e89l18á77ř 3707412942509

V podstatě souhlasím, ta jednička je taková spíše stvrzující daný stav. Dle mého názoru se jedná spíše o symbolické přihlášení se k hodnotovému žebříčku, politicky to moc nezmění (přímým politikem je de facto jenom trojka). Ovšem ono veřejné přihlášení se k hodnotovému žebříčku je vlastně důležitější. Určitě ze zahraničního pohledu, protože ukáže, jak úspěšný (nebo naopak neúspěšný) byl marxistický "dlouhý pochod institucemi" na Slovensku. A tím nastaví zrcadlo celé euroamerické civilizaci.

0/0
6.2.2015 10:43

J54a77r25a 77R17a97n64k 1591736849741

"protože pokud se své identity vzdá i mladý a věřící národ jako Slováci, lze těžko očekávat, že někde jinde bude situace lepší"....a co podle zdejsich diskuteru ateisticke Cesko;-)

Nebojte, vstane novy Janosik a zase je zazene do stredoveku;-)

+2/0
6.2.2015 1:15

K36a50r66e44l 58Š24i45n72d69e25l79á16ř 3477962492209

Kdepak, na zahánění do středověku tu máme imámy. A mám obavy, že pokud se vzdáme svých křesťanských základů, tak vzniklé vakuum vyplní právě oni.

+2/0
6.2.2015 10:37

J21i38ř81í 90R15a70š76k28a 8694915620937

Zkusím odpovědět, tak jak to vnímám já. Žiju s jedním partnerem několik let. Kolem nás se většina hetero manželství a vztahů bohužel rozpadla (našich přátel).

1. Ani jeden z nás nemá zájem o reg. partnerství nebo manželství. Pokud jde o dědictví, tak lze vše vyřešit právně / notářsky. V nemocnici si řeknete komu chcete předat info o vašem stavu atd.

2. Nemáme zájem o adopci ani pořízení dětí s náhradní matkou. To zda bude dětem lépe v homo rodině nebo děcáku, tak to nejsem schopen posoudit. Ale domnívám se, že je lepší žít tam, kde máte budoucnost a to děcák asi není.

3. Jsem jednoznačně pro. V tomto bodě není proč zakazovat. Tak či tak se k tomu dostanou časem někde jinde. A stále platí, co dítěti zakážež, tím víc se o to začne zajímat.

Obávám se, že Slovensko je přesná ukázka toho, jak vypadá stát, kde se vměšuje církev, která hají především své zájmy a využívá svého vlivu na věřící. Strach z toho, že by mohla církev přicházet o vliv a ovečky je asi pro jakoukoliv církev nepěkná představa. A to nemám nic proti věřícím, kteří nechávají druhé, kteří nesdílí jejich názory na pokoji a že jich v ČR znám opravdu hodně.

+2/−1
5.2.2015 22:22

K52a97r94e41l 97Š21i74n64d57e55l59á63ř 3347682352359

Víceméně se shodneme.

0/0
5.2.2015 22:57

K73a71r77e79l 67Š87i53n31d91e92l69á65ř 3737482732659

Trochu té rozvedu, shodneme se v tom, že formální svazek homosexuálové ani nutně nepotřebují, vše lze vyřešit i bez toho. Za sebe bych dodal, že nějakou formu formálního svazku klidně, ale nevidím důvod ho nazývat manželstvím.

Děti - sporné téma, ale dítě by mělo ideálně vyrůstat v rodině, jejíž vzory bude moci kopírovat dále. Nedokáži si představit vliv života v homosexuální rodině na vývoj heterosexuálního dítěte. Nejprve by asi chtělo zjednodušit pravidla osvojení či adopce pro standardní rodiny, než se začne uvažovat o homosexuálech jako alternativě oproti dětskému domovu.

U třetího bodu si nejsem jist, jak to myslíte. Jste pro povinnou sexuální výchovu nebo pro to, aby si rodiče mohli vybrat?

Církev? Asi by se moc do politiky cpát neměla, na druhé straně, v současné době to dělá každá zájmová skupina. Není důvod, aby církev stála mimo hru.

+2/0
5.2.2015 23:09

J61a50r29a 71R29a48n18k 1351316839611

To, ze Vy si to nedovedete predstavit, neznamena, ze to tak nemuze byt. Mam ceske kamarady tady v Kanade, stali se babickou a dedou, dcera mela sperm doner, zije jiz 6 lest se svou partnerkou. Kamaradi byli na zacatku nestastni, pak se zacali zajimat vice o to, jakym zpusobem a proc dochazi ke zmene a dluzno rici, ze maly kluk travi veskery volny cas s dedou a vyrusta naprosto normalne.

Pochopitelne ze ma dva dedy a jeste par stycu, kteri ho berou na ryby a podobne. To nema kazde mnohdy ani kazde dite v hetero svazku.

0/0
6.2.2015 0:05

K65a78r28e65l 45Š45i50n53d97e24l81á36ř 3647542732499

Ok, je možné, že to funguje. To je věc, která se nezjistí, dokud se to nezkusí. Ovšem vnímat děti jako pokusné králíky mi přijde poněkud nelidské... 

Další otázkou je, nakolik bude schopno fungovat v heterosexuálním páru, když bude mít naučené vzory jenom z homosexuálního. Ovšem zde lze protiargumentovat tím, že například vzory z rodin alkoholiků, rodin, kde se vyskytuje domácí násilí, svobodných matek atd. jsou také špatné. 

Jenom už prosím neargumentujte středověkem, nejde o argument.

0/0
6.2.2015 10:50

J14a51n 19V89o19j80t92í11š83e49k 6622151355636

Já bych spíš argumentoval tím, že homosexuální dítě, které vyrůstá v heterosexuální rodině (prostě s rodiči), je také posléze schopné fungovat v homosexuálním páru. Je pravda, že homosexuální děti mají samozřejmě problémy s přiznáním orientace i samy před sebou a některé mohou mít problémy i s navazováním známostí, myslím si ale, že to není problém rodičovské výchovy, ale společnosti, heterosexuální dítě, jakožto společností chápáno jako normální, by tyto problémy nemělo.

Zde je vůbec zvláštní rovina toho sporu, že se všichni starají o to, jestli heterosexuální dítě nebude v homosexuální rodině trpět, ale nikdo se nezamýšlí nad osudy homosexuálních dětí v heterosexuálních rodinách.

Prostě si myslím, že nejde o pohlaví a orientaci "rodičů" ale především o to, jakým jsou hodnotovým vzorem pro dítě, jaké mu dopřejí zázemí. Pevně věřím, že dva homosexuálové své dítě budou od útlého věku vést k toleranci k ostatním a podporovat ho samozřejmě v jeho sexualitě, nedá se předpokládat, že budou své adoptivní dítě vést k tomu, že jediná správná orientace je homosexuální a dítě nebude chápat proč ho přitahuje opačné pohlaví a bude se za to stydět. A pokud ano, tak jsou to stejně špatní rodiče, jako analogicky ti heterosexuální s homosexuálním dítětem.

Proto by potenciální zájemci o adopci měli být posuzováni podle naprosto rozdílných kritérií (schopnosti být dobrým rodičem), než je jejich orientace. 

Já osobně si mimo téma i myslím, že by nemusel být až takový problém umožňovat adopci i single lidem.

0/0
7.2.2015 16:45

K51a58r82e35l 86Š51i73n36d33e29l33á93ř 3757512792249

Základní vzorce chování se rodí v dětství, takže lze předpokládat, že heterosexuální dítě vychovávané v homosexuální rodině by mělo se svojí sexualitou stejný problém, jako to homosexuální vychovávané v heterosexuální rodině, tedy mělo by problém si to i přiznat.

Normální je pro dítě to, co vidí u rodičů (ať už je to cokoli). Takže pro dítě vychovávané u dvou tatínků bude normální, že rodina = dva tatínci.

Ale jak říkám, spousta lidí vyrůstala v nějaké formě nefunkční, špatně fungující nebo neúplné rodiny a přenesla se přes to, výsledek je těžké odhadnout. 

Výsledku bychom se dopracovali jenom metodou pokus omyl, tedy tou, kterou používá příroda po celou dobu evoluce. Nechce se mi moc používat děti jako pokusné králíky a klasická rodina funguje tisíce let, v metodě pokus omyl se zjevně osvědčila.

0/0
7.2.2015 23:05

J63a27n 55V97o13j83t22í93š51e84k 6842261815956

Zásadně nesouhlasím s tím, že heterosexuální dítě v homosexuální rodině by mělo stejné problémy, jako homosexuální v heterosexuální rodině. Zapomínáte na spoustu dalších faktorů, které to ovlivňují, jednak postoj společnosti (dítě přece nevyrůstá pouze izolované od světa doma, chodí ven, do školky, do školy, má kamarády, ti mají rodiče), a druhak vyšší tolerance homosexuálních rodičů a hlavně to, že vědí, že jejich dítě je heterosexuální (pravděpodobně) a mohou s ním podle toho jednat. 

"Takže pro dítě vychovávané u dvou tatínků bude normální, že rodina = dva tatínci." Naprostej nesmysl, dítě samozřejmě bude vědět, že jsou i jiné možnosti, je to pouze o výchově. Navíc dle mého názoru schéma rodina = dva tatínci JE normální.

Označit děti za pokusné králíky je mimo. Jen pro informaci klasická rodina nefunguje tisíce let, to je model, který vznikl, když naše společnost přešla od feudálního způsobu života k industrializaci a rozhodně bych neřekl, že se rodina "zjevně osvědčila," nakonec sám připouštíte, že mnoho rodin je dysfunkčních (ostatně 50procentní rozvodovost rozhodně nenasvědčuje funkčnímu modelu).

+1/0
8.2.2015 7:06

J81a44r28a 43R71a32n52k 1391666319751

Se Sovetskym svazem na vecne casy, Slovensko se vraci do stredoveku?

0/−1
6.2.2015 0:00

L76u27b88o66š 25U14l50r31i69c84h 5451590368594

Pán Raška, vrátili ste nás pred rok 1989, takéto bludy sme počúvali od komunistov. 

"Obávám se, že Slovensko je přesná ukázka toho, jak vypadá stát, kde se vměšuje církev, která hají především své zájmy a využívá svého vlivu na věřící. Strach z toho, že by mohla církev přicházet o vliv a ovečky je asi pro jakoukoliv církev nepěkná představa." 

Na Slovensku má každý občan právo vyjadrovať sa a obhajovať svoje záujmy v politike. Nepozerá sa na nikoho, že je homosexuál háji svoje záujmy, takisto že je kňaz a háji svoje záujmy. Máme demokraciu a každý občan bez rozdielu aké má k tomu dôvody, ak má záujem môže iniciovať  referendum, a vyjadrovať svoj názor verejne,  a zúčastniť sa ho.

0/0
6.2.2015 18:25

J67i45ř88í 82R12a65š56k54a 8374475870747

To je v pořádku, že se ho budete účasnit. Níže jsem popsal, že věřící lidé mají vlastní pohled na věc. Já se bavil o představených církve. A tím jsem opravdu nemyslel řadové občany. Ale stále platí, že církev jako taková by neměla mít vliv na chod státu, to se bohužel na Slovensku děje. Církev má vliv stejně jako v Polsku. Já osobně mám přátelé mezi katolíky vč. členů mé vlastní rodiny a opravdu žádný problém s nimi nemám a ani oni semnou.

0/0
6.2.2015 18:51

L41u79b56o70š 34U59l33r32i35c65h 5321360368794

"Ale stále platí, že církev jako taková by neměla mít vliv na chod státu, to se bohužel na Slovensku děje."

Ale vy ste nepísali o vplyve na chode štátu, ale o vplyve na veriacich a to je rozdiel! 

 A koho ste určil, že môže mať vplyv na chod štátu? Skúste nás pobaviť Vaším zoznamom, komu ste láskavo povolil mať vplyv na chod štátu.

0/0
6.2.2015 20:04

J44i94ř21í 21R45a83š91k83a 8134855620557

Opravdu máte pocit, že na Slovensku nemá církev vliv na chod státu? Vždyť i v ČR se snaží mít vliv na dění. Pokuste se povznést nad osobní pocity a dívejte se na to racionálně. Pokud umíte diskutovat jen tímhle způsobem, tak naše debata je zbytečná. Stačí se podívat na tu "kampaň" co na Slovensku jede. Od papeže na Bilboardech až po totálně supidní videa v reklamě. Pokud tohle vnímáte jako ok, tak náš rozhovor můžeme ukončit, protože se neshodneme. Navíc dělat referendum o něčem, jak sám píšete, že společnost na to není připravená mluví za své.

0/0
6.2.2015 20:09

L63u64b28o32š 89U50l77r50i71c69h 5731970598844

Ja osobne necítim, žeby mala cirkev vplyv na chod štátu. Je pravda, že ako väčšina Slovákov aj ja som kresťan katolík, tak to môže byť z mojej strany skreslené. Nikdy som sa nezamýšľal  nad tým ako to chápu tí, ktorí nie sú s kresťanstvom stotožnení. Pokúsim sa vžiť do ich kože.

To či zajtra pôjdem na referendum ešte stále nie som rozhodnutý, uvidím ráno. Toho pápeža na bilboarde som nevidel, a reklamná kampaň v TV sa nevysiela, možno u Vás áno, ale na Slovensku na žiadnej TV ani súkromnej ani na verejnoprávnej.

S tou spoločnosťou, že nie je pripravená o tom práve že ide v tomto referende, v otázke č.2 

Súhlasíte s tým, aby párom alebo skupinám osôb rovnakého pohlavia nebolo umožnené osvojenie (adopcia) detí a ich následná výchova?

Slovenská spoločnosť nie je pripravená na to, aby si mohli adoptovať deti, osoby rovnakého pohlavia.

0/0
6.2.2015 20:53

J36i14ř34í 12R23a61š56k31a 8314605420257

Tak za prvé. Jak už jsem psal, já opravdu nemém nic proti věřícím lidem, pokud tedy oni nemají problém semnou :-).

Pokud jde o adopce, tak jak už jsem psal níže. Sám preferuji, aby měla hetero rodina přednost. Na druhou stranu si myslím, že dítě v děcáku nemá budoucnost, takže by možná stálo za úvahu o tom debatovat. U nás se zase řeší to, zda si může druhý z gay páru osvojit dítě svého partnera. Taktéž se u nás vede debata, zda ano nebo ne. Tím, že sám děti nemám a nechci, tak nemám asi ten "správný názor." Všechno chce čas, dlouhou debatu a jak jste psal, společnost musí být na to připravená.

+1/0
6.2.2015 21:53

J11a13r82i57n76a 69T18r78n95k67ů 5130123744807

Absolutne nerozumim, co chteji resit.....asi jsem mdleho rozumu...

+1/−1
5.2.2015 22:10

K57a84r18e73l 31Š23i60n59d57e86l58á11ř 3727102972419

http://www.alianciazarodinu.sk/preco/

+1/0
5.2.2015 22:17

J43i67ř88í 73R49a74š67k23a 8924135890807

Už jsem to psal mnohkrát. Homosexuálové nemají zájem na rozbití tradiční rodiny. Bude to asi tím, že pocházíme z tradičních rodin jako kdokoliv jiný. Já osobně souhlasím s tím, že hetero rodina má mít přednost. To ale neznamená, že si nechá někdo od církve, která razantně využívá svého postavení kálet na hlavu. Jakmile se do něčeho montuje církev a snaží se ovlivňovat dění na vládní úrovni, tak je to špatně.

+3/−1
5.2.2015 22:27

K88a67r10e31l 36Š41i14n71d23e57l39á29ř 3647512542949

Přiznám se, že mezi vašimi názory a názory daného hnutí nevidím žádný rozpor.

0/0
5.2.2015 22:58

J98i75ř95í 17R79a63š34k45a 8224115410827

On v tom asi žádný rozpor být asi ani moc nemůže. Nikdo totiž neohrožuje tradiční rodinu, jak se někteří domnívají. Já souhlasím s tím, že hetero rodina má mít přednost, ale pokud není zbytí, tak není tak nepředstavitelné, že by mohla být alternativní výchova. Myslím si, že je lepší než být v děcáku, kde nemá dítě moc budoucnost. Nicméně, my to nevyřešíme, zdejší mínusáři bez názoru také ne, takže to chce asi čas, hodně času :-). Navíc, člověk se homosexuálem stát nemůže. Je rozdíl mezi homosexuální chováním a homosexuální orientací. To jak se kdo chová je volba. Homosexualita je vrzozená.

0/0
6.2.2015 15:52
Foto

M27a93r79i27e 33P78o70k89o86r37n73á 9415954360

Myslíte církevní představitele? Církev jsou totiž všichni řadoví věřící a ti budou rozhodovat podle svého názoru, podpořeného tisíciletou zkušeností a v souladu s přirozeným řádem věcí. Takže Slováci mají příležitost se projevit a my vyčkejme.

+1/0
5.2.2015 23:02

J28a84r37a 69R19a96n29k 1711246279171

Muj prispevek se mel zaradit pod pani Trnkovou.

0/0
6.2.2015 1:17

J81i11ř35í 42R64a18š35k98a 8304535280767

Ano paní Pokorná. Myslím církevní představitele, kteří rádi zasahují do dění státu. Bojí se o svůj vliv. Ve jménu jakékoliv víry lidi vykonali a vykonávají dost zla. Samozřejmě, že věřící na dané otázky mohou mít a asi i mají rozdílné názory.

0/−1
6.2.2015 15:54

M22i95l85o79s64l17a70v11a 64M21e52n44c48l17o52v91á 9437639547795

Pane Raško, myslím, že většina lidí nemá žádný problém přijmout člověka - homosexuála. Člověk, který už od mládí pociťuje svou orientaci jinak - tedy k opačnému pohlaví - se tak prostě narodí a podle toho si upraví svůj život. Ví, čím je, ví, jaký je. Důležité jsou jeho etické a lidské hodnoty, nic víc. Jako u všech ostatních - nic více, nic méně.

To, co způsobuje obavu či nechuť u veřejnosti,  je, jak se domnívám, spíše jakási "smršť" nejrůznějších orientací - homosexuálů, bisexuálů, transsexuálů, a nevím jakých dalších "sexuálů", kteří se snaží zviditelnit a mezi nimiž už lidé přestávají rozlišovat. Mnohdy si chtějí, někdy i dost agresivně, probojovat svá "práva". Pořádají se pochody Prague Pride, přenášejí se svatby, mnohé homosexuální páry požadují adopci dětí jako své právo, aniž by se diskutovalo o tom, jak bylo správně v článku řečeno, co je nejlepší pro děti. Ty mají být jediným určujícím hlediskem, nikoli něčí "právo".

Mnohdy nenapomáhají ani veřejné diskuse. kdy např. žena z lesbického páru na otázku svého oponenta, co jednou řekne svému dítěti, až se bude ptát, kdo je jeho otec, zcela chladnokrevně odpověděla: Nic, že nemá otce. "Jak to?", dotíral oponent, "každé dítě přece nějakého někde má". Odpovím, že nemá otce, řekla. Byl použit biologický materiál."A to řeknete dítěti"? Ano, řeknu, odpověděla.

Rozumějte, měla jsem kolegu, který byl homosexuál a já si ho vážím. I Vás vnímám jako rozumného inteligentního člověka. A nemyslím si, že by měl člověk svou orientaci skrývat nebo být někde v ústraní nebo se snad stydět. To nikoli. Jenom ukazuji na to, co může ve společnosti atmosféru tolerance narušovat. Já svůj postoj k hodnotám neměním, ale někteří lidé se možná znechutit dají. A je to zbytečné. Zdravý rozum, tolerance a respekt k odlišnosti je nutný. Ale to si každý lidský jedinec musí získávat sám, heterosexuál i homosexuál. Je to prostě na něm. Průvody ani výkřiky o tom, že "máme právo", ani nápisy "katolické buzny" tomu nepomohou.

0/0
6.2.2015 19:15

J62i20ř50í 77R45a56š32k28a 8484425750827

Já s Vámi souhlasím. Ale neovlivníte to, že v každé skupině obyvatelstva je určité %, které vybočuje.

Já se nechlubím tím, že jsem na kluky (navíc to na mě není poznat ani vzhledem ani prací). Když se mě někdo zeptá přímo, odpovím, pokud uznám za vhodné se o tom bavit. Na Prague Pride nechodíme a ani to nemáme v plánu. Nemáme žádné speciální požadavky od většinové populace. Oba chodíme do práce, platíme daně, neděláme bordel, máme fajn sousedy, rodiny, přátelé.

+1/0
6.2.2015 19:22

M98i18l25o73s32l27a63v63a 52M26e51n70c58l89o93v56á 9657429647665

Já vím pane Raško, vnímám Vás jako rozumného člověka. To nebylo míněno jako výtka vůči Vám, spíše příspěvek k diskusi o tom, co neprospívá vzájemné toleranci.:-)

+1/0
6.2.2015 19:33

J98i48ř24í 12R54a17š44k17a 8844525610327

Opět souhlasím :).

0/0
6.2.2015 21:59

J44a68r45a 40R91a77n68k 1261986899361

Vy jste normalni, ale nevim, jak pani Francova;-)

0/0
6.2.2015 1:16

V46i67k78t28o54r 62Š74e62d15i76v18ý 8836601930236

Chce to pozitivní přístup. 

Ano

Ano

Ano 

:-P

+1/0
5.2.2015 22:04

K29a24r81e56l 78Š10i63n29d35e88l54á62ř 3647862732479

Jsem si vzpomněl na film Yes Man;-)

0/0
5.2.2015 22:05

J66i18ř21í 77Ř43e74z88n89í54k 4202882553545

NE, ANO, NE.

0/0
5.2.2015 21:57

K36a84r84e46l 77Š58i53n44d52e21l36á81ř 3477522392109

Děkuji za přečtení a za reakci.

0/0
6.2.2015 10:45



Bohyně v teplácích od Armaniho

Petice

Na co je hrdá ta, která má tepláky pro všechny příležitosti? Přečtěte si rozhovor se Zuzanou Hubeňákovou.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.