Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M47a47r52t10i90n 44Š17t96ě66p38á66n50e59k 3227283383561

To neni bonzak korupce ale provokater korupce. Ten clovek mi prijde velmi divny. Takovy zapaleny. Takovy jako aktivista. Takovy, ktery bude bojovat za to abyste musel delat neco co nechcete a z ceho nebudete mit zadny prospech.

Ani ja bych nepodepsal.

+1/0
16.7.2014 22:51

M15a41r46e97k 77C63o17z37l 9332580979311

Zcela souhlasím s tím hodnocením pana Hanáka coby naivního idealisty. Bylo by zajímavé vidět, co by dělal pan Hanák, kdyby někoho z těch, co říkají "Jasně, bonznout", načapali s krabicí peněz. Podle mě odpověď vůbec nevypovídá o skutečnosti. I přes mediálně profláknuté téma korupce není morálka v ČR zase tak špatná, bonzování naštěstí přijde spoustě lidí hnusné a vzájemné nahrávání se možná přijde v pořádku Věcem veřejným a Michálkovi, ale normální to není. 

Je úplně jedno, co říká zákon. Zákon povoluje, či zakazuje, ale každý slušný člověk si musí nastavit vlastní pravidla v rámci morální integrity. Pro někoho je problémem potrat, pro někoho třeba držení drogy v množství menším než malém.

0/0
6.7.2014 12:48

K32a98r79e24l 37Š93i72n17d46e11l29á78ř 3517782812749

Zákon obecně by měl sloužit proti agresi, tedy chránit svobodu, životy, zdraví a majetek jednotlivců. Případně ještě může (po vzoru anglosaského práva) kodifikovat obecně přijaté morální zásady (i když zde jsme na tenké půdě, např. kodifikaci práva islámského bych opravdu nechtěl). Současné zákonodárství tyto principy nedodržuje. 

I přesto by člověk měl zákon respektovat, ovšem nikoli ho brát jako "slovo svaté." Nikdo neví, kdo nám bude vládnout za pár let...

0/0
6.7.2014 19:00

I64v13o 63H32l97a21v51ů68n95ě22k 1689820449718

Ten Kodex a jeho autor mi připomínají chování inkvizice nebo senátora McCarthyho, k tomu neznalost zákonů, děs.

+5/0
6.7.2014 1:55

J66a85n 19H75a44n39á86k 6361325289558

Nějaký konstruktivní argument by pane Hlavůňku nebyl? V čem neznalost zákonů, rád se poučím. Děkuji.

0/−1
6.7.2014 2:01

I30v19o 14H21l66a55v98ů80n41ě71k 1309930749328

V komentáři k panu Machovi píšete nesmysly. Podíval jsem se ještě na paní Fischerovou a pana Roučka, je to všechno na jedno brdo, samý dohad, obviňování bez důkazu a spekulace, dál už jsem nepokračoval, nedá se to číst.

Nastudujte si prosím aspoň článek o vývojových stádiích trestného činu na Wikipedii, ať tady ze sebe neděláte hlupáka:

http://cs.wikipedia.org/wiki/V%C3%BDvojov%C3%A1_st%C3%A1dia_trestn%C3%A9ho_%C4%8Dinu

+3/0
6.7.2014 4:10

I21v56o 20H27l24a34v88ů72n74ě43k 1439690759448

A můžete mi vysvětlit význam slova lukrativní ve spojení s vaším titulem?

0/0
6.7.2014 4:15

J52a87n 38H79a45n76á76k 6111475579398

Jistě, rád. Přínosný pro signatáře, neboť kromě vyjádřeného protikorupčního postoje prokázal i značnou míru odvahy a sílu odolávat primitivním urážkám, což signatáři přinese nejen náš respekt, ale i respekt uvědomělých občanů. Krom toho relativizujeme a neutralizujeme negativní význam slova Bonzák v rámci obrany (s předstihem) proti napadání, což se výjimečně dobře daří, protože napadání tímto slovem se stalo naprosto neefektivní, pokud jej signatáři přijali dobrovolně.

0/−1
6.7.2014 11:59

J65a69n 12H12a10n46á90k 6431525329818

Tak svým způsobem máte pravdu, všechny reakce lze kategorizovat pouze do 5 kategorií, tudíž mohou být jednotlivé reakce dost podobné, nicméně to na věci nic nemění a naopak to čtenářům usnadňuje orientaci v projektu a zákonu a mě administrativu. :-)

Díky za odkaz, přečetl jsem si jej a pochopil jsem o co Vám jde. Projevení úmyslu spáchat trestný čin není trestné. Však s tím souhlasím a nikde nepíšu, že to trestné je. Pokud vynechám trestné činy Podněcování k trestnému činu, nepřekažení trestného činu apod., tak je vše v pořádku. Já pouze opakuji to, co mi někdo řekne a pokud mi někdo zcela vážně řekne, že někoho zabije, mám právo mu zcela logicky odpovědět, že se tím dopustí trestného činu vraždy (nebude-li takové prohlášení doplněné o jiné informace, např. že v sebeobraně). Je to nejen svoboda slova, ale do jisté míry logická úvaha.

Díky za reakce.

0/−1
6.7.2014 11:54

K75a18r18e93l 65Š57i44n69d76e96l78á64ř 3387532422509

Podobný postoj, pokud by ve společnosti převládl, by klidně mohl k vámi popisovaným důsledkům vést.

+1/0
6.7.2014 10:23

J58a96n54a 20N19o62v87á57k64o86v69á 5731951527368

Píšete, že si pana Hanáka vážíte, já k tomu nevidím jediný důvod. Pan Hanák všechny oponenty uráží a neváhá jim ani vyhrožovat. Navíc velmi často používá manipulační techniky typu "všichni slušní lidé", "každý rozumný člověk", . . . . A aby toho nebylo málo plete si morálku se zákonem. Morálka a současné zákony nemají vůbec nic společného. I kdyby v zákoně stokrát bylo, že udávat je správné, morální to není a především důsledky legálního a "omluvitelného" udavačství jsou hrůzné, stačí se podívat do historie. Existuje na to takový hezký příklad, pan Hanák by udal jiného člověka za poslouchání zahraničního zakázaného rozhlasového vysílání, protože zákon poslouchání zakazuje a k udávání nabádá. To je neuvěřitelný hnus a člověk hlouběji klesnout nemůže, přesto pan Hanák neváhá a hovoří o ztrátě morální integrity druhých. Pan Hanák je názorově nekonzistentní, chybí mu sebereflexe, libuje si v udavačství a aby toho nebylo málo, vůbec netuší, jakým způsobem vlastně probíhá korupce, přesto neváhá a nabízí na ni recept. Neuvěřitelně tragická figura. A chtěla bych tu "čistou duši" vidět, jak by nekorumpoval, kdyby mu šlo o život a měl by možnost preskočit v pořadníku jiné. :-/

+10/0
6.7.2014 1:18
Foto

J29a71n 51D21o29č65e76k79a41l 1864156721585

R^ naprosto přesné

+3/0
6.7.2014 1:28

J66a95n 41H45a96n21á71k 6231305599388

No pane Dočekale, na konci této diskuze se můžete podívat, že jste to právě Vy, kdo se zmohl na pouhé nadávání, trochu pokrytecký přístup od Vás nemyslíte? :-)

0/−3
6.7.2014 1:29

J78a86n70a 73N34o69v55á51k67o41v22á 5771171857358

Řekněme, že kdybychom v udávání byli důslední a podepsali kodex bonzáka, museli bychom Vás udat jako příznivce nacismu, protože NSDAP chtěla také rázně skoncovat s korupcí a nepochybně to mysleli zcela vážně a s udáváním neměli sebemenší problém. Výlet do historie zde:  https://www.dhm.de/lemo/objekte/pict/pli03592/index.html

+2/0
6.7.2014 1:54

J41a94n 13H55a70n41á62k 6141265539278

kopíruji z reakce níže:

 jak už jsem Vám řekl stokrát, totalita není právní stát, nebyla žádná listina práv a svobod, presumpce neviny, právo na spravedlivý proces, řada zákonů na ochranu osobnosti a navíc se oznamovací povinnost vztahuje výhradně na závažné trestné činy. To že nedoporučujete či snad pokládáte za nemorální oznamovat vraždu, znásilnění, vlastizradu je Vaše vizitka. To že chcete nechat lidi na pospas kriminálníkům je rovněž Vaše vizitka. Vaše obvinění jsou fakt působivá, Vlády a politici od roku 2009 jsou příznivci nacizmu, žaludek máte pořádný. To nepočítám významné české podnikatele (Jančura, Dědek, Bernard a jiní), taky příznivci nacismu podle Vás. Kdo jste, že si to dovolujete urážet takové osobnosti?

Krom toho bych byl rád, kdybyste si všimla, že můj projekt se kodex se týká korupce. Ničeho jiného. A kodex Bonzáka Korupce je pro osobnosti reálného života a politiky, nikoliv pro internetové diskutéry.

Jen tak dál paní Nováková, lepší kritiky jsem si nemohl přát, než obyčejné hulváty bez argumentů.

0/−3
6.7.2014 2:08

J58a70n66a 39N41o73v88á79k64o75v63á 5721241797288

Právo na spravedlivý proces?? Eee, to píšete Vy, který jste napsal dehonestující článek na adresu paní Nečasové-Nagyové, kde jste vypsal své znechucení nad tím, že nedostala rovnou provaz? Zkuste nejdříve myslet a teprve potom psát.

+3/0
6.7.2014 2:26

J51a70n 43H23a66n94á53k 6921585399368

Argumenty požadující absolutno jsou jistě zajímavé, ale patří možná tak dětem v rámci výchovy. chcete snad říct, že soudy jsou tedy zbytečné a zrušíme je, nebo k čemu je Váš argument?

Dospělý člověk ví, že nic nefunguje na 100%. Proto máme několik soudních instancí, opakované právo na odvolání a nakonec i evropský soud pro lidská práva.

Samozřejmě justice potřebuje reformovat a to vyžaduje práci, nikoliv debaty v internetové diskuzi. ;-)

0/−2
6.7.2014 2:30

J83a39n94a 18N93o62v82á84k40o64v42á 5671661347318

Ale neříkejte, a jakou práci jste odvedl Vy kromě toho, že jste naplácal na internet jeden úplně nesmyslný článek o tom, jak justice je úplně špatně, protože podle Vás by měla Nečasová-Nagyová a všichni kolem sedět až zčernaj? To ani nemluvím o tom, že by všichni seděli ve státním zařízení, jehož korupční potenciál je neuvěřitelný neb vězeň nemá možnost si stěžovat. A kdyby se mu i povedlo poukázat na korupci/vraždu/krádež, tak Vy budete první, kdo ho odmítne, protože je to jen odsouzený. :-(

+4/0
6.7.2014 2:40

J41a76n 64H41a39n40á90k 6221215439828

Viz www.bonzakkorupce.cz

To s tím vězněm je nějaký hypotetický úlet z reality nebo co?

0/−1
6.7.2014 12:02
Foto

J40a59n 39D15o77č18e10k15a89l 1594836551815

To nejsou nadávky, ale pouze emocionální vyjádření mého zhnusení nad Vaší osobou. Není to pokrytecké, ale upřímné :-) A paní Nováková to vyjádřila naprosto přesně. Předhazujete mi v minulých příspěvcích, že se schovávám za anonymitu internetové diskuze, ale věřte, že bych Vám to vše řekl i osobně.

+2/0
6.7.2014 2:06

J11a89n 38H48a63n18á13k 6751875449628

Nikoliv, já Vám jen řekl, že k tomu, abyste vyvracel názor odborníků, právníků, řady podnikatelů, specialistů a nakonec i politiků, potřebujete argumenty a výsledky, nikoliv jen prázdné vulgární nadávání, které jste předvedl.

0/−2
6.7.2014 2:10
Foto

J76a37n 27D98o94č91e27k83a74l 1204316321555

Vy totiž nechápete zásadní rozdíl mezi aktuálně platným právem a obecnou morálkou. Byly totiž doby, kdy podle názoru Vašich "odborníků, právníků, řady podnikatelů, specialistů a nakonec i politiků" bylo záslužné vyrábět z lidí mejdlo! ...... A dělat seznamy!!!!!

+3/0
6.7.2014 2:20

J35a86n 34H67a61n44á71k 6571305829408

I pro Vás kopíruji:

jak už jsem Vám řekl stokrát, totalita není právní stát, nebyla žádná listina práv a svobod, presumpce neviny, právo na spravedlivý proces, řada zákonů na ochranu osobnosti a navíc se oznamovací povinnost vztahuje výhradně na závažné trestné činy. To že nedoporučujete či snad pokládáte za nemorální oznamovat vraždu, znásilnění, vlastizradu je Vaše vizitka. To že chcete nechat lidi na pospas kriminálníkům je rovněž Vaše vizitka.

Nelíbí-li se Vám zákony, každý má možnost je změnit, ale základem fungující společnosti je pravidla respektovat.

0/−1
6.7.2014 2:25
Foto

F49r11a52n57t13i40š16e51k 25K75š37í49r 2909106195

Tohle je velmi subjektivní záležitost.  Vnímání totality.  Pro některé lidi nebyl nacismus, nebo socialismu také totalitou, pro mnohé byl.  Dnes pro některé lidi tento systém není totalitou (například pro vás)  pro některé lidi tento systém je nesvobodný a totalitní (například pro mne)  proto nemohu na základě svého poznání souhlasit s tím co děláte, protože dobré to rozhodně není.

0/0
6.7.2014 13:57

J96a42n 98H80a71n78á67k 6821235769838

Koukám, že už Vám nestačí mé články paní Nováková.

Tak za prvé, asi každý vidí, že nadáváte a urážíte Vy, bez jediného argumentu. Krom toho jsem s autorem tohoto článku vedl velmi plodnou a nekonflitkní diskuzi, což jsem i ocenil,  učte se.

Pozor na trestný čin podněcování k trestnému činu Neoznámení trestného činu. (jistě to neberete jako výhrůžku, ale jako dobře míněnou radu).

A jak už jsem Vám řekl stokrát, totalita není právní stát, nebyla žádná listina práv a svobod, presumpce neviny, právo na spravedlivý proces, řada zákonů na ochranu osobnosti a navíc se oznamovací povinnost vztahuje výhradně na závažné trestné činy. To že nedoporučujete či snad pokládáte za nemorální oznamovat vraždu, znásilnění, vlastizradu je Vaše vizitka. To že chcete nechat lidi na pospas kriminálníkům je rovněž Vaše vizitka.

Mimochodem, co uděláte, když Vás vykradou? Oznámíte to nebo půjdete pachatele chytat a trestat sama? :-)

Zbytek Vašich urážek mi za komentář nestojí a je smutné, že jste nevyužila možnost osobní konzultace Vašich námitek, kterou jsem Vám nabídl. Chápu, vlastně námitky nemáte, jen nadávky a fabulace. Díky za Váš příspěvek, naprosto jasná vizitka Vaší osobnosti.

0/−3
6.7.2014 1:38

J45a24n53a 72N15o56v54á85k59o93v49á 5681801447138

Pletete si pojmy s dojmy. Pokud budu svědkem vraždy, krádeže či znásilnění, pokusím se tomu zabránit. Podle mého názoru je nemorální to sledovat a teprve potom se obrátit na policii, která to po roce vyšetřování odloží. Jen doufám, že až se mě nebo někoho mně blízkého někdo pokusí zabít, okrást nebo znásilnit, místo Vás bude nablízku někdo příčetný a soudný.

Když mě vykradou, nemám jinou možnost než se obrátit na policii, protože je třeba sepsat protokol pro pojišťovnu. Osobně bych se bez volání policie obešla, jenže současné zákony požadují, aby pojišťovna měla protokol od policie. Jinými slovy, nebudu volat policii, aby zloděje chytla, protože vím, že je to marný boj a ztráta mého času. Budu je volat, protože jinak nemůžu čerpat pojistné plnění, které si předplácím.

Starosti o mou vizitku, osobnost a učení, přenechte laskavě mně, do toho Vám nic není a kdybych chtěla být opravdu hrubá, tak Vám musím říct, že je krajně nevhodné nebo dokonce směšné, když se kuře jako Vy pokouší učit orla létat.

+4/0
6.7.2014 2:05

J79a16n 79H96a46n42á66k 6511465399578

Aha, takže když jde o Vaše prachy, oznámíte, když jde o potrestání pachatele, aby nemohl vykrást a ublížit jiným, tak neoznámíte. To je přímo hrdinná erupce morálky.

A Vy, která nejen v mých článcích, ale i všude jinde (viz odkaz a ostatně i tato diskuze), kde se mihnu, jen vulgárně, neomaleně na mě útočíte, lžete, fabulujete a manipulujete mi chcete něco říkat o nevhodnosti chování? Myslím, že z této diskuze nejen s Vámi je jasné, kdo korektní diskuzi neviděl ani z pendolina.

Nulové znalosti korupční a protikorupční problematiky jste již dokázala, nejen tím, že nemáte jediný argument, ale i tím, že neznáte zákony a stále jste nepochopila rozdíl mezi právním a totalitním režimem.  Viz odkaz.

http://blog2.idnes.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A140626_415209_blogidnes&razeni=vlakno

0/−1
6.7.2014 2:22

J49a21n 60H80a28n38á79k 6291945919978

Aha, takže když jde o Vaše prachy, oznámíte, když jde o potrestání pachatele, aby nemohl vykrást a ublížit jiným, tak neoznámíte. To je přímo hrdinná erupce morálky.

A Vy, která nejen v mých článcích, ale i všude jinde (viz odkaz a ostatně i tato diskuze), kde se mihnu, jen vulgárně, neomaleně útočíte, lžete, fabulujete a manipulujete mi chcete něco říkat o nevhodnosti chování? Myslím, že z této diskuze nejen s Vámi je jasné, kdo korektní diskuzi neviděl ani z pendolina.

Nulové znalosti korupční a protikorupční problematiky jste již dokázala, nejen tím, že nemáte jediný argument, ale i tím, že neznáte zákony a stále jste nepochopila rozdíl mezi právním a totalitním režimem.  Viz odkaz.

http://blog2.idnes.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A140626_415209_blogidnes&razeni=vlakno

0/−2
6.7.2014 2:23

J51a70n 80H93a14n49á25k 6571725289458

Máte to double, orle ;-D Dobrou noc

0/−1
6.7.2014 2:27

P67a98v60e13l 25K39u50r77a72l 5171434570170

Oznamovat to policii je ztráta času - stejně zloděje nikdy nechytí takže člověk přijde o dopoledne jenom proto aby měl papír pro pojišťovnu.¨

Valná většina policajtů je sbírka zoufale neschopných pitomců kteří nic nedokáží.

Spoléhat na ně je nesmysl.  Jsou k ničemu, a co se korupce týká naprosto nevěřím schopnostem policie a soudů čehokoli dosáhnout.

Zejména v tom kohokoli reálně potrestat.

0/0
6.7.2014 14:52

K43a35r77e75l 20Š88i61n49d21e80l63á19ř 3257512382269

Míním to tak, že si vážím jeho ochoty bojovat za své ideály. Jinak souhlasím s tím, že podobné uvažování nadřazování zákona nad individuální morálku vede právě k těm nejamorálnějším činům (někde v Jungovi jsem narazil na pasáž, kde deindividualizaci morálky popisoval v rámci nacistického Německa a celkově ji vnímal jako základní podmínku vzniku totalitního režimu).

Udavačství - nevnímal bych to takhle jednostranně - chvályhodná činnost to není, ale pokud např. budu svědkem vraždy, tak není amorální "nabonzovat." Někde musí vést hranice, od níž amorálnost nenabonzování převažuje nad amorálností bonzování a korupce se dle mého názoru pohybuje na této hranici, ty významnější příklady bych klidně bonzoval.

Ale je to hodně složitá otázka, pro a proti různě převažují, člověk se rozhoduje mezi dvěma zly.

0/0
6.7.2014 10:22

J36a88n 65H38a13n52á61k 6301255229498

Já myslím, že ta hranice je velmi individuální a stejně jako je nutné respektovat individualitu člověka, je nutné respektovat individualitu jeho řešení problémů. Takže pokud se např. často sexuálně obtěžovaná/šikanovaná žena rozhodně věc oznámit, mělo by to být bráno čistě pozitivně. Totéž platí i o Vašem příkladu vraždy. Nicméně jsem rád, že se nestavíte kategoricky na jednu stranu.

Např. v kauze lékaře Bartáka. Mnoho žen mlčelo, věc neoznámilo a Barták tak mohl doslova terorizovat další své sekretářky. Vše se provalilo, až když zasáhl přítel jedné z nich a pak se oznamovatelky najednou odhodlali věc oznámit. To je imho defekt společnosti a důsledek totalitního syndromu, že oznamovat je něco špatné. Kdyby to udělala ta první a oznámení bylo kvalitní, další oběti by nebyly.

 To je přesně to co paní Novákové vadí, oznamovat trestnou činnost a oběti trestných činů chce nechat na pospas pachatelům. Do očí bijící selhání morální integrity a společenské odpovědnosti paní Novákové.

0/−1
6.7.2014 12:09

K77a26r29e90l 18Š22i73n60d78e71l48á46ř 3837662952569

Dobrý příklad. I když jsou situace, kdy by člověk nejraději zapomněl na existenci právního rámce a řešil věci tak nějak "postaru." Barták k nim patří.

+1/0
6.7.2014 19:04

M27i95l92a98n 86J22i60r45á27s76e28k 9136896737570

Hezkou noc.

Přísáhám, že žádného kamaráda , pěstitele mariánky, nemám. A také bych měl problémy takového kamaráda mít. A řekněme hypoteticky, kdybych měl a přišel na to,neměl bych žádný problém ho nabonzovat.S čistým svědomím a s myšlenkou, že jsem měl možnost udělat něco užitečného....

+1/0
6.7.2014 0:14
Foto

R60a96d48e82k 32P91o89l55i95c51k90ý 6581543861524

R^;-D

0/0
6.7.2014 0:15

K81a71r16e94l 43Š33i31n23d61e65l64á82ř 3727402932699

Ehm, kolik vám je? (Neberte ve zlém, tohle je opravdu poněkud generační záležitost).

0/0
6.7.2014 10:25
Foto

V70á15c23l87a48v 44C82h72u64c37h50m96a 6575951628166

A co konkrétně byste na tom považoval za užitečné?

0/0
6.7.2014 18:04

J57a74n 94H56a95n93á39k 6331385839858

Abych to uzavřel, velmi si cením zdejší diskuze s autorem článku a zejména toho, že i autor by sice kodex nepodepsal, ale v případě závažné korupce by se dle něj zachoval, což považuji nejen za úspěch, ale i první důležitý krok k řešení té nejzávažnější korupce, pokud se mi takto podaří přesvědčit i ostatní. Zejména příznivce Svobodných a i Svobodné, kteří si v projektu vedou nejhůře a tedy tento výsledek určuje, kam mířím své síly.

Doufám, že mě v mých článcích nebude opět někdo obviňovat z ignorace argumentů, neboť zde jsem se věnoval téměř všem, stejně jako ve svých článcích a i možná díky tomu vypadám jako fanatik :))

Každopádně autorovi článku děkuji za plodnou diskuzi a ostatním čtenářům rovněž. Další informace rád poskytnu na emailu.

0/−1
6.7.2014 0:04

K27a67r18e26l 24Š11i80n29d53e40l97á13ř 3467872432409

Také děkuji za diskuzi.

0/0
6.7.2014 10:26
Foto

R16a82d33e64k 65P12o58l35i97c45k47ý 6721753741894

K tomu co tvrdíte

Cituji odpověď pana macha na vaši otázku z vašich stránek

Volíme b). Kdybych byl úředník a odmítl bych úplatek, nedošlo by a nemohlo by dojít k žádné škodě na majetku státu. Nechci se podílet na policejních provokacích a umělém – pod kontrolou policie – vylákávání úplatku. Kdybych byl občan v kontaktu s veřejnou správou a dostal bych žádost o úplatek, odmítl bych ji. Pro Svobodné je základem jejich protikorupčního programu prevence, tj. zmenšování prostoru, ve kterém může korupce nastávat: Zmenšování rozhodovacích pravomocí státu, rušení nadbytečných úřadů a zmenšování veřejných rozpočtů, a trestání dokonaného okradení státu, nikoli záměru, který nemůže být dokonán. Policii bych korupční jednání oznámil, pokud bych byl jeho svědkem (např. pokud bych byl svědkem domlouvání úředníka a další osoby na okradení státu nebo poskytnutí přednosti před jinou osobou).

vaše hodnocení p. Macha cituji

Pan Mach je ambiciózní a velmi vzdělaný člověk a nepochybujeme, že i on si najde své místo ve vrcholové politice. Nicméně jeho reakce nás vůbec nepotěšila. Za prvé se nám přiznal k budoucímu spáchání trestného činu (§368)

0/0
5.7.2014 23:46
Foto

R59a63d58e65k 15P56o20l35i94c75k76ý 6191753581704

Samozřejmě vaše tvrzení je zcela scestné už jen proto, že se nelze přiznat k trestnému činu, který ještě nebyl spáchán-vy zcela evidentně ignorujete fakt, že mu nikdo úplatek nabídnout nemusí tím by se spáchání trestného činu vylučovalo.

Dále zcela pomíjíte fakt, že žáddný člověk nemůže dopřdu stoprocentně říct jak s zachová pokud se s tou situací setká ve skutečnosti.

0/0
5.7.2014 23:51

J58a67n 62H62a33n50á15k 6291305249198

Díky za citaci, byť jste zapomněl (věřím, že neúmyslně) na zbytek mé reakce.

"stejně jako většina jeho kolegů, což je u reprezentantů právního státu poněkud zvláštní.  Překvapující je i fakt, že nemá nejmenší zájem na potrestání korupčníků, prostě je nechá jít. Pouhé odmítnutí samozřejmě umožní korupčníkovi nabídku vylepšovat, případně uplácet na jiných místech, nebo přejít k tzv. negativní korupci, tj. vydírání, pronásledování a jiné oblíbené tr. činy korupčníků.

V závěru jeho odpovědi se pak dozvíme, že, ačkoliv korupční jednání mířené proti jeho osobě by pouze odmítnul, v případě, že by korupci přihlížel jako svědek, věc by ohlásil. To je poměrně originální přístup a pan Mach se tak stal částečným Bonzákem korupce, nicméně dalo by se toto jednání vyložit i přísněji a to tak, že s úplatky výhradně za panem Machem. Vyhodnocení necháme na čtenářích. K dobru je ovšem důležité také podotknout, že pan Mach na náš email reagoval velmi rychle, na rozdíl od dalších politiků, což svědčí o zdravé a aktivní komunikaci s voliči."

0/−1
5.7.2014 23:52

J81a28n 78H63a18n52á77k 6501485499868

Lze se přiznat k jeho budoucímu spáchání pane Polický, což také pan Mach udělal, čímž mj. zcela jasně a nezpochybnitelně prokázal, že nerespektuje platné zákony této země, což je u politika naprosto nepřípustné.

Navíc to není žádná subjektivní spekulace, jako ty Vaše, ale zcela logický úsudek.

0/−3
5.7.2014 23:54
Foto

R32a37d83e94k 57P37o88l88i92c81k76ý 6361853781194

To není logický úsudek-to je nesmysl

zkuste to  říci policii nebo SZ, případně soudu že se pan Mach přiznal k budoucímu spáchání trestného činu neoznámení pokusu o úplatek;-D;-D;-D

A přiznat se ke spáchání budoucího trestného činu-kde to prosím najdu v trestním řádu;-D;-D;-D

+2/0
6.7.2014 0:12

J22a51n 48H53a44n38á50k 6951735909558

Já přece netvrdím, že se dopouští trestného činu, proč mi to furt podsouváte? Já tvrdím, že deklarují spáchání trestného činu za jistých okolností definované mou otázkou. Zbytečně slovíčkaříte. Klíčová informace je v tom, že nehodlá respektovat zákony.

Ano, našlo se pár politiků, kteří tuto reakci deklarovali i zpětně, tj. že už tak učinili (neoznámili), rozdíl jistě chápete.

0/−3
6.7.2014 0:16
Foto

R41a67d33e40k 34P19o31l70i45c34k78ý 6371923761404

Lžete

opět cituji z hodnocení pana macha

"Za prvé se nám přiznal k budoucímu spáchání trestného činu (§368) "

cituji z vašeho předešlého příspěvku

"Lze se přiznat k jeho budoucímu spáchání pane Polický, což také pan Mach udělal,"

Nikde pan mach nepsal, že nehodlá respektovat zákony-ty vaše konstrukcé jsou absolutně mimo

+1/0
6.7.2014 0:22

J41a31n 36H15a91n91á83k 6971395359118

Omg. Tak pokud mi někdo řekne, že nehodlá respektovat určitý zákon v rámci svého deklarovaného chování a já to po něm zopakuji, tak lžu?

To fakt nemá cenu :-)

0/−1
6.7.2014 0:24
Foto

R93a15d58e80k 41P20o13l11i94c31k64ý 6621563661154

Lžete když v příspěvku píšete

"Já přece netvrdím, že se dopouští trestného činu, proč mi to furt podsouváte?"

přitom na svých stránkách máte své hodnocení

"Za prvé se nám přiznal k budoucímu spáchání trestného činu (§368) "

Pan Mach se svým vyjádřením nikde k trestnému činu nepřiznal a vyvozovat z jeho slov, že zákon poruší / když nikdo nevíme jestli se do té situace vůbec dostane-tudíž jen vaše spekulace /je absolutně scestné

+2/0
6.7.2014 0:30

J25a42n 83H43a24n55á76k 6141965299688

Dokážete rozlišit v mých větách čas přítomný a čas budoucí?

"Přiznal k budoucímu spáchání.." tj. deklaruje jisté chování. Vy když řeknete, že přijdete v 6, tak mají všichni kolem Vás předpokládat, že přijdete v 21 nebo 6? :))

Vy naopak furt používáte přítomný čas a už to z Vaší strany vypadá poněkud zoufale. Nikde netvrdím, že trestný čin byl již spáchán či je páchán, ale že se pan Mach jeho spáchání deklaruje dopředu za okolností jasně vydefinovaných otázkou.

0/−2
6.7.2014 0:36
Foto

R67a98d62e56k 68P92o14l33i24c25k22ý 6641923671334

Skočilo mi to jinam proto je reakce zde

jen ještě doplním další nesmyslnost co v projektu máte-cituji z vašich stránek

Jak zareagujete, nabídne-li Vám někdo úplatek, nebo Vás naopak o úplatek požádá?

(máte na výběr tři možnosti odpovědi, nevyhovuje-li vám žádná, popište prosím vlastní odpověď)

a) přijmu

b) odmítnu c)  nabídku si vyslechnu, poté neprodleně oznámím policii a budu s ní spolupracovat na získání dostatečných důkazů ke stíhání pachatele Vůbec nemáte možnost odpovědi podle mě nejlogičtější-odmítnu a nahlásím policii Vámi označovaná možnost c je totiž sama o sobě na hraně zákona-nikdo vám neřekne "nabízím vám úplatek" pokud někdo chce někoho uplatit použije pravděpodobně "formulaci-a nemohli bysme se domluvit třeba nějak jinak...." pak máte 2 možnosti-odmítnout a říct, že nikoli nebo to řešit ve smyslu "a jak byste si to představoval.....", ale tím sám riskujete že budete označrn za toho kdo chce úplatek

0/0
6.7.2014 0:09



Bohyně v teplácích od Armaniho

Petice

Na co je hrdá ta, která má tepláky pro všechny příležitosti? Přečtěte si rozhovor se Zuzanou Hubeňákovou.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.