Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

2912791555252

Zase dalsi liberal, co by klidne, aby nikdo neprodelal, dodaval i Zyklon B do soustredovacich taboru.

+2/−5
17.3.2014 6:18

A71l34b56e98r76t 90V97l79a84c50h 8186121708692

Svatá prostoto! :-/

0/0
17.3.2014 10:45

K31a79r40e62l 62Š10i29n67d72e64l39á37ř 3117292792339

A to jste kde vyčetl?

+1/0
17.3.2014 19:55
Foto

V87í32t 73H35a50s49s63a79n 2384870811497

!!!!!!

Zde je odkaz na můj čerstvý článek:

http://hassan.blog.idnes.cz/c/401280/Kocabe-Kalousku-Bursiku-Dobrovsky-a-Stetino-stydte-se.html

Zde na to, jak banderovské vlajky vlály na Václaváku, ještě před třemi týdny:

http://www.prazsky-zpravodaj.cz/2014/02/pres-500-ukrajincu-dnes-vecer-demonstrovalo-pod-sochou-sv-vaclava/

Na Staroměstském náměstí před necelými dvěma měsíci: http://www.prazsky-zpravodaj.cz/2014/01/pres-400-ukrajincu-dnes-v-praze-demonstrovalo-proti-ukrajinskemu-prezidentovi-viktoru-janukovycovi/ A zde odkaz na to, kdo to byli Banderovci: http://cs.wikipedia.org/wiki/Organizace_ukrajinsk%C3%BDch_nacionalist%C5%AF !!!!!!

+1/0
17.3.2014 0:22

K98a79r89e26l 57Š51i54n36d34e16l89á84ř 3437332372289

R^

0/0
17.3.2014 19:58

P52a12v74e15l 58Z98a68t47l90o41u16k48a40l 7401829722837

Zajímalo by mě, jestli Pavel Provaz má nějaký pěkný skriptík, který mu vyhledává všechny moje příspěvky napříč diskusemi a mínusuje jako o život. Když už to náhodou některý můj příspěvek nenajde a nezamínusuje, začne mi být skoro smuto :)

+2/−3
16.3.2014 22:27
Foto

J70a25n 28Ř38e14h30á20č43e45k 7980606141315

Tak tady ho máte. Dávám v zastoupení ;-D

0/−1
16.3.2014 23:42

P33a74v44e15l 79Z68a50t90l18o92u40k59a84l 7741789702647

Dik :)

0/−1
17.3.2014 0:02

A19l87b61e79r22t 23V92l81a52c51h 8706831358332

Dal jsem vám oběma :-)

0/0
17.3.2014 10:46
Foto

I34v42o 20C71i65l57i31c46h 1510222971954

Nejen Vaše, do mne je také takto až po uši zamilován ;-D

0/−1
17.3.2014 7:43
Foto

M45i56r73o94s42l58a62v 33M85a66c31e77k 5811145600792

Od Kocába jde o jasný protiruský rasismus.

Kdyby si někdo dovolil totéž třeba proti cikánům nebo Židům, šel by sedět Rv

+9/−12
16.3.2014 20:40

K56a44r17e79l 45Š37i82n37d48e32l66á72ř 3677732412869

Tak nějak

+3/−2
16.3.2014 21:12

2842791645402

Rusove jsou rasa?

+2/0
17.3.2014 6:19
Foto

I58v66o 83C48i15l53i29c73h 1620632371574

A cikáni jsou rasa?

0/−1
17.3.2014 7:44
Foto

J77i85ř19í 68Š83v59e72j77d82a 6153306117705

Jaké útvary byly do r.1989 Česká socialistická a Slovenská socialistická republika pod hlavičkou Československé socialistické republiky? Malinko formální, bratrské a tak trochu na věčné časy. A kdyby Ruská sovětská federativní republika označila v r. 1973 A. Pinocheta za zločince, pozvala by ho Ukrajinská SFR do Kijeva na přátelskou návštěvu coby správného a osvíceného chlapíka (Benda)?

Řekněme, že by G. Husák jako projev bratrství, když už pronáší prezidentské projevy v češtině, tak trochu formálně věnoval formální Slovenské socialistické republice třeba Mikulov s okolím a s drtivou většinou Čechů - Moravanů... Protože Češi a Slováci přece na věčné časy a nikdy jinak. A pak se to celé tak nějak nečekaně zvrtlo...

A tady vidím jádro (:-)) pudla já.

+3/0
16.3.2014 20:40

J77a53n 31J36o72š20t 9969647541362

A o Mikulov bychom my Moravané setsakra bojovali zpět ... víte jak tam majú dobré víno:-)?

+1/−1
16.3.2014 20:44
Foto

J36i70ř54í 25Š18v78e14j51d38a 6623816237935

Velmi dobře - velmi dobré...

0/0
16.3.2014 20:46

P94a57v80e63l 77Z92a61t15l45o57u75k93a55l 7631289362367

(přepastovávám to sem, je to k věci onoho vašeho "jádra pudla"):Pro všechny historické lháře, kteří pořád tvrdí, že Krym byl ruský a Ukrajina ho dostala omylem za Chruščova trošku vyjasnění pojmů: Krym stejně jako část Ukrajiny dobyla Kateřina veliká na krymském chanátu, další části Ukrajiny následovaly při trojím (v případě ukrajiny tedy při druhém a třetím) dělení Polska. Protože carské Rusko bylo unitární stát, žádná federace ani jiné podobné autonomní celky (jedinou a i tak nerespektovanou výjimkou bylo finské velkoknížectví a prvních 20 let své existence polské "kongresové" království), je otázka komu patří Krym zcela irelevantní protože Ukrajina v Rusku neexistovala stejně jako neexistovaly pobaltské státy (a schválně kolik drzých rusofilů jejich státnost bude zpochybňovat), jako neexistovala Gruzie (v roce 2008 přišli rusofilové s pohádkou o tom, že jižní Osetii dal Gruzii až Stalin) a od roku 1867 neexistovalo ani Polsko (obyčejný tzv.Privislinský kraj).

Při vzniku USSR v rámci území Ruska pod bolševiky v roce 1919 napřed byl touto zemí nárokován i Krym (stejně jako byl nárokován nebolševickou ukrajinskou lidovou republikou, která se konstituovala v bývalém německém brest-litovském záboru) a teprve když tato byla převálcována Wrangelovými vojsky a nová se konstituovala na území ruské sovětské federativní republiky v roce 1922, tak arbitrárním rozhodnutím Moskvy byl Krym z území této Ukrajinské SSR vyňat ze strategických důvodů. V době, kdy v něm Rusové ani omylem netvořili ani polovinu obyvatelstva.

+3/−2
16.3.2014 20:45
Foto

J66i13ř61í 76Š39v63e42j30d20a 6953696207355

Má se jít až ke Kopčemovi a Mamutíkovi?

+3/−1
16.3.2014 21:01

P52a88v23e74l 37Z73a66t74l48o87u59k79a72l 7511289872517

Tuším, že my jsme se v otázce Sudet a jejich odtržení odvolávali na staleté neměnné hranice zemí Koruny české, daleko dávnější než historie, o níž se zmiňuji já. A kromě toho, já to nejsem, kdo tvrdí, že Krym byl "ODJAKŽIVA" (tj. vždy tj. až k tomu Mamutíkovi) ruský, že.

+1/−1
16.3.2014 21:03

Z75d52e73n98a 97K48o92č83í 6985878701386

Rusové tam tvořili už Kateřiny Veliké nadpoloviční většinu obyvatel. 

Krym má nyní statut autonomní republiky - a Ukrajina je si toho vědoma. 

Výsledek hlasování byl předem dál - před 20 lety dopadl podobně a Ukrajina jej nerespektovala - udělila Krymu alespoň status autonomní republiky. Takže co chcete kritizovat ? Že se Rusové bojí anarchie a nacionalistů v nové vládě, kterou nevolili ? Konec konců i krymští Ukrajinci vědí, že z Kijeva nic dobrého nepříide, když ani za 20 let dosud nic dobrého nepřišlo !!

+7/−4
16.3.2014 21:06

P35a13v48e40l 17Z82a18t29l16o74u68k55a63l 7241849732357

Musím Vám malinko poopravit vaše povídačky o ruské nadpoloviční většině

1795 — 156,400 (87.6% Crimean Tatars, 4.3% Russians, 1.9% Greeks, 1.7% Gypsies, 1.5% Karaites, 1.3% Ukrainians, 0.8% Jews, 0.6% Armenians, 0.1% Germans, 0.1% Bulgarians)

1816 — 212,600 (85.9% Crimean Tatars, 4.8% Russians, 3.7% Ukrainians, 1.4% Karaites, 1.3% Armenians, 0.9% Jews, 0.8% Greeks, 0.7% Germans, 0.4% Bulgarians)

1835 — 279,400 (83.5% Crimean Tatars, 4.4% Russians, 3.1% Ukrainians, 2.4% Gypsies, 2% Greeks, 1.5% Armenians, 1.1% Karaites, 0.9% Jews, 0.7% Germans, 0.4% Bulgarians)

1850 — 343,500 (77.8% Crimean Tatars, 7% Ukrainians, 6.6% Russians, 2% Greeks, 1.9% Gypsies, 1.3% Karaites, 1% Armenians, 1% Germans, 0.9% Jews, 0.5% Bulgarians)

1858 — 331,300 (73% Crimean Tatars, 12.6% Russians, 4% Ukrainians, 2.4% Greeks, 2% Gypsies, 1.8% Jews, 1.5% Germans, 1.3% Armenians, 0.8% Karaites, 0.6% Bulgarians) 1864 — 198,700 (50.3% Crimean Tatars, 28.5% Russians and Ukrainians, 6.5% Greeks, 5.3% Jews, 2.9% Armenians, 2.7% Germans, 1.7% Karaites, 1.6% Bulgarians)

+5/−1
16.3.2014 21:12

P63a21v68e31l 21Z56a75t35l35o64u28k84a48l 7331359362667

1864 — 198,700 (50.3% Crimean Tatars, 28.5% Russians and Ukrainians, 6.5% Greeks, 5.3% Jews, 2.9% Armenians, 2.7% Germans, 1.7% Karaites, 1.6% Bulgarians)

1897 — 546,700 (35.6% Crimean Tatars, 33.1% Russians, 11.8% Ukrainians, 5.8% Germans, 4.4% Jews, 3.1% Greeks, 1.5% Armenians, 1.3% Bulgarians, 1.2% Poles, 0.3% Turks)

1917 — 749,800 (41.2% Russians, 28.7% Crimean Tatars, 8.6% Ukrainians, 6.4% Jews, 4.9% Germans, 2.9% Greeks, 1.6% Armenians, 1.4% Bulgarians, 0.8% Poles, 0.7% Turks)

1920 — 718,900 (44.1% Russians, 26% Crimean Tatars, 7.4% Ukrainians, 6.7% Jews, 5.9% Germans, 3.3% Greeks, 1.7% Armenians, 1.5% Bulgarians, 0.8% Karaites, 0.8% Poles)

1926 — 713,800 (42.2% Russians, 25.1% Crimean Tatars, 10.9% Ukrainians, 6.1% Germans, 5.5% Jews, 2.2% Greeks, 1.6% Armenians, 1.6% Bulgarians, 0.6% Karaites)

1934 — 832,000 (44% Russians, 23.8% Crimean Tatars, 10.9% Ukrainians, 8.1% Jews, 6.1% Germans, 1.7% Armenians, 1.4% Bulgarians) 1937 — 996,800 (47.7% Russians, 20.7% Crimean Tatars, 12.9% Ukrainians, 5.5% Jews, 5.1% Germans, 2.,2% Greeks, 1,5% Bulgarians, 0,3% Karaites) 1939 — 1,123,800 (49.6% Russians, 19.4% Crimean Tatars, 13.7% Ukrainians, 5.8% Jews, 4.5% Germans, 1.8% Greeks, 1.4% Bulgarians, 1.1% Armenians, 0.5% Poles) 1959 — 1,201,500 (71.4% Russians, 22.3% Ukrainians, 2.2% Jews, 0.1% Poles)

+5/−2
16.3.2014 21:12

I65v78o 40H72l96a82v71ů33n36ě89k 1789470449868

Na paní Kočí nemusíte reagovat, vycucá si z prstu cokoliv kdykoliv.

+6/0
16.3.2014 21:19

J79a71r72o52m21í44r 12F69a84j62k90u83s 57(81S61t50.95) 5370819665417

Amerika - 1492, Indiáni 100 %, počet bělochů, černochů, mulatů i mezticů 0, mám pokračovat ve stejném duchu jako Vy? Komu tedy patří Amerika?

+3/−1
16.3.2014 22:27

P22a49v97e72l 42Z30a85t34l75o14u62k82a53l 7831819782487

Fajkus, pokud neudržíte myšlenku i tak krátkého vlákna, jako je toto, je to váš problém. Paní Kočí svůj i jinak slabý blábol chtěla podpořit vylhaným argumentem o procentu Rusů na Krymu za Kateřiny Veliké. Já jsem jí tu její lež vyvrátil fakty. Nic víc, nic míň. Již to chápete?

+3/−2
16.3.2014 22:29

J71a45r82o17m96í77r 32F11a54j89k66u94s 77(39S49t71.53) 5590849485757

Toto jsou také fakta!

+1/−1
16.3.2014 22:59

P16a80v29e26l 11Z80a21t44l84o45u78k43a97l 7581599642857

Jistě a Slunce je zhruba 5 miliard let staré a světlo z jeho povrchu (nikoli středu) z něj dorazí na Zemi za 8 minut a kousíček. To je také fakt. A stejně jako vaše fakta nemá jaksi žádnou souvislost s tím, co jsem psal a PROČ jsem to psal v odpověď Zdeny Kočí. Váš fakt nijak ani nezpochybňuje mou odpověď jí, ani nepodepírá argumentačně to, co řekla ona (protože jádrem toho sdělení byla jednoduchá lež o zastoupení ruského obyvatelstva na Krymu za Kateřiny Veliké, a nikoli nějaké vývody z toho plynoucí - pravda, já jsem předpokládal, že v odpovědi se z toho nějaké vývody podporující její postoj ke Krymu třeba pokusí vytvořit, ale to se nestalo).

+2/−1
16.3.2014 23:10

J32a81r13o94m13í80r 24F79a25j28k24u16s 46(12S61t61.47) 5900339485317

Ovšem já vás neurážím, pouze uvádím fakta, nic osobního.

+1/0
16.3.2014 23:01

L61u98d88ě13k 95P39a11ř19e54z 4568450758505

Zatloukale, šel  jste málo do historie

0/0
17.3.2014 0:59

P78a70v68e59l 86Z66a22t79l97o28u59k95a93l 7211409212457

V reakci na příspěvek tvrdící, že za Kateřiny měly Rusové na Krymu většinu myslím údaje začínající rokem 1795 stačí :) (a ony by ani dřívější data nic nezměnily)

+1/−1
17.3.2014 3:27

Z58d70e61n88a 92K80o93č49í 6555448471386

Odpovídám vám níže.

Tady dávám pouze odkaz na předposlední referendum, kde je jasné, že výsledky jsou víc než 20 let velice podobné a předem dané ;-)

http://en.wikipedia.org/wiki/Crimean_sovereignty_referendum,_1991

0/0
17.3.2014 15:10

K46a57r55e55l 58Š44i49n81d48e71l73á51ř 3377492682779

Rovnou jsem si klikl i na referendum v roce 94 a výsledek jasný, Krym chtěl pořád více a více samostatnosti, vždy volil cestu, která ho vzdalovala od Kyjeva a přibližovala k Moskvě. Využil by jakékoli šance (tedy oslabení Kyjeva) k odtržení. Něco jako Slováci v Československu. Nechat ho jít je to nejlepší, co může Ukrajina udělat. Pokud by ho držela silou, za pár let se zkusí odtrhnout znova.

0/0
17.3.2014 20:06

J66i46ř67í 48K29i61n75d51l 2368937443327

Paní Kočí, dovolím si lehce doplnit vaše úžasné vzdělání. V roce 1783, po rusko-turecké válce, ovládla Krym ruská carevna Kateřina Veliká. Krym byl obýván Tatry a Řeky, kteří tvořili většinu na Krymu. Jedinou možností, jak učinit z poloostrova trvalou součást Ruska, bylo přestěhovat sem příznivě nakloněné obyvatelstvo, nejlépe pravoslavného náboženství. Z příkazu Kateřiny začali na Krym přicházet nejen Rusové, ale i Ukrajinci, Arméni, Bulhaři a Němci

54 procent z obyvatel Krymu hlasovalo v předvečer zhroucení Sovětského svazu v roce 1991 pro nezávislou Ukrajinu.

+3/−1
16.3.2014 21:17

P39a23v39e21l 65K30u63r78a77l 5571314470880

dnes jich 75 procent hlasovalo pro rusko.

Holt se jim podle jejich názoru Ukrajina tak neosvědčila.

ruku na srdce myslím že u nás by stálo za to si udělat referendum o tom jestli se nám líbí v Unii a nebo ne.

+1/0
16.3.2014 23:45

P82a94v89e92l 94Z52a34t41l74o86u79k92a21l 7431129342257

A co takhle přestat patlat dohromady takové věci, jako odtržení části území státu infiltrované pátou kolonou sousední velmoci a vystoupení státu ze stupranacionálního útvaru, do nějž dobrovolně vstoupil?

+1/−1
17.3.2014 0:04

Z42d29e33n82a 60K84o92č95í 6925158121796

Škoda, že jste neuvedl váš zdroj.

Cituji z Pargač Jan, Krymští Tataři:

..... Připojením k ruskému impériu začíná zcela nová etapa v životě Tatarů a mění se tvář Krymu vůbec. Stává se důležitým strategickým bodem, posiluje se rychle ruská populace a proniká evropský životní styl. Probíhá rozsáhlá emigrace krymských Tatarů do zahraničí, především do oblastí kontrolovanými Turky (Anatólie, Dobrudža aj.). Na jejich místo imperiální vláda přivedla osídlence Rusy, Ukrajince, Němce a Bulhary. Za prvních dvacet let přítomností Rusů Tataři opustili 687 vesnic, z toho 315 úplně vysídlili. V roce 1790 místní obyvatelstvo dosahovalo už jen 140 000.[1]) Další vlna emigrace proběhla v době kolem Krymské války 1853-1856, podle odhadů odešlo na 30- 40 000 Tatarů[2]) avšak tzv. velká migrace proběhla v letech 1860-1861 a počet tatarského obyvatelstva v gubernii Tavrida klesl z 300 000 na 100 000[3]). Od 70. let 19. stol. – otevřením železnice s Ruskem, krymská populace ztratila většinu. Rusové se stěhovali do krymských měst a správních středisek, rolníci do zemědělských areálů severu a středu. To všechno vedlo k tomu, že v roce 1897 žilo na Krymu už 545 000 obyvatel, z toho jen 35,5 % Tatrů[4]),

Takže to podstatné,že za posledních 100 let měli etničtí rusové vždy převahu, je nezpochybnitelný fakt - a to i podle vašich not, takže je celkem zbytečné se rozčilovat, jestli se např. 150 tis tatarů legálně odstěhoval do Turecka před 250 lety, zda mají ostatní příslušníci této národnosti, kteří zůstali na starém území ještě nějaký legitimní nárok na nějaké vlastní území, když tvoří pouze zanedbatelný procentní podíl !!;-)

0/0
17.3.2014 13:54

J93i70ř55í 74K52i75n37d43l 2758487243507

Paní Kočí doplním vaše vzdělání. V roce 1783, po rusko-turecké válce, ovládla Krym ruská carevna Kateřina Veliká. Krym byl obýván Tatry a Řeky, kteří tvořili většinu na Krymu. Jedinou možností, jak učinit z poloostrova trvalou součást Ruska, bylo přestěhovat sem příznivě nakloněné obyvatelstvo, nejlépe pravoslavného náboženství. Z příkazu Kateřiny začali na Krym přicházet nejen Rusové, ale i Ukrajinci, Arméni, Bulhaři a Němci

+3/0
16.3.2014 21:23

J21i95ř21í 15K94i33n11d39l 2958267713387

Dovolím si lehce doplnit Krym patřil Rusku 171 let, Ukrajině 60 let, ale mnohem delší dobu patřil Turecku, pak zde byl krymskotatarský chanát s hlavním městem Bachčisaraj a také ještě předtím patřil Řecku. V roce  1921 vzniká  autonomní Krymská sovětská republika.

+4/−1
16.3.2014 21:11

J50a94r77o92m20í98r 34F95a58j87k97u59s 45(26S72t29.60) 5230299305247

Jo, jo, Slezsko bylo také po staletí  integrální součástí Českého království, až do doby, než nám ho Marie Terezie prohrála v bitvách o rakouské dědictví s Pruskem. A pak bylo v rámci reparací po 2. světové válce Ruskem odebráno Německu a darováno Polsku. Co s tím prosím, komu tedy patří Slezsko? Zde si dovolím určitou parafrázi: „Co bylo ukradeno musí být vráceno!" Prosím tedy pana kardinála Duku, aby o to požádal polskou vládu, i tam měla církev značné majetky!

+1/0
16.3.2014 22:17

P37a58v59e55l 95Z78a31t75l60o83u26k76a45l 7751289792777

Jaksi tu je ovšem otázka, která předchází všem úvahám o případné proveditelnosti či mezinárodní legitimitě/legálnosti/dopadech pokusu získat zpět Slezsko. A ta otázka zní: chceme jej zpátky? Odpověď zní: nikoli. Tudíž jaksi není co řešit, že?

0/0
16.3.2014 22:35

J55i77ř87í 77K33i47n75d60l 2908757133867

Pane Fajkus, pruský král Fridrich II. po vítězství nad vojsky Marie Terezie získal v několika dnech většinu Slezska. Českému státu zůstala jižní část Krnovská a Opavska, Jesenicko, Bohumínsko a těšínské Slezsko. Hlavním městem Slezska se stala Opava. V roce 1920 bylo k Československu připojeno Hlučínsko a Těšínsko bylo rozděleno mezi Polsko a Československo. Po mnichovském diktátu připojilo Německo československé Slezsko k říši, Těšínsko k Polsku a po porážce Polska v září 1939 se Těšínsko octlo také v Hitlerové náruči v pruském Slezsku. Po válce byly ukořistěné země vráceny. Byla obnovena Moravskoslezská země.

0/0
16.3.2014 22:40

K12a47r66e26l 42Š71i73n11d41e35l81á56ř 3607822692289

R^ Tuhle myšlenku geniálně ztvárnil kolega bloger Pavljuk, s pomocí Google dohledán odkaz - http://pavljuk.blog.idnes.cz/c/399739/Moravsky-parlament-schvalil-pripojeni-k-Cesku.html

+2/0
16.3.2014 20:45

T80o89m48á84š 50T36r74u52s69i32n60a 6549713526582

Asi tak, ad absurdum, místní diskutéři budou stejně obhajovat, kdyby maďarská armáda obsadila Žítný ostrov a vyhlásila referendum o připojení k Maďarsku (akorát Maďarsko není tak rozpínavé a přesvědčené o své nadřazenosti jako Rus).

+2/0
16.3.2014 20:49

J22a14r43o88m20í24r 45F19a92j70k28u94s 85(58S16t87.84) 5620349335257

Jste si tím skutečně tak jist!? Trianon jim stále leží v žaludku!

0/0
17.3.2014 0:52

M33i42r64o50s91l93a72v 83P58e68t67r 1522250678211

Zajímavá okupace, když lidé jsou rádi, že je tam vojáci chrání. Zajímavá okupace, když vojáci neblokují ani rozhlas, ani televizi...

+2/−5
16.3.2014 20:33

K50a89r97e98l 85Š13i88n77d62e50l22á27ř 3467162372229

No, ale krymské úřady zastavili vysílání ukrajinských stanic. A ukrajinské zase těch ruských. Tak si vyberme.

0/−1
16.3.2014 20:38

J17i12ř65í 28K40i59n39d50l 2568927933347

Před kým je chrání? Proč by jej blokovali, když vysílají to, co chtějí oni.

+3/−2
16.3.2014 20:42

P59ř77e14m86y59s29l 83Č95e83r71n81ý 6133169955571

Víte ono těm Kocábům nejde o jednotlivé lidi, jim jde o lidstvo celé. To jsou prostě vizionáři ti s obyčejnými  opravdovými lidmi  nechtějí mít nic společného. Jejich problémy je nezajímají.

+8/−1
16.3.2014 20:33

J23i79r85i 70K27u40c38e18r22a 5737200286562

ano, to je naprosto přesné R^

+2/0
16.3.2014 20:34



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.